Mijn e-mailing is onweerstaanbaar
"Mijn project loopt als een trein. Op nog geen vijf dagen ontving ik 294 offerteaanvragen, en er hebben zich al meer dan 200 installateurs aangemeld! Dat heb ik aan jullie krachtige tekst te danken!"
Hendrik Rommens steekt zijn geestdrift niet onder stoelen of banken. En zo kennen we hem ook. Want het is niet de eerste maal dat de zaakvoerder van Herosolutions een beroep doet op Schrijf.be voor de redactie van zijn mailings en e-mailings.
Enthousiasme werkt aanstekelijk
Hendrik Rommens is een energieke ondernemer, die boordevol enthousiasme zijn zaak uitbouwt en nieuwe initiatieven opstart. Dat werkt aanstekelijk! Rommens is ook een aangename klant. Met duidelijke briefings, opbouwende feedback en een stipte betaling. En … hij zit niet verlegen om een compliment, wat altijd leuk meegenomen is: "Ik kijk uit naar de mailing, maar ik ben nu al onder de indruk van jullie snelle communicatie en prima dienstverlening. Dit geeft me een goed gevoel."
Klik uw bedrijf de wereld in
Zijn eerste opdracht dateert uit 2008. Toen zorgde Schrijf.be voor een pakket mailings. De boodschap? Herosolutions zet uw bedrijf op internet voor de helft van de prijs. Knap werk, opende een van de mailings. "Knap werk", was de reactie van Hendrik Rommens. En ook nog: "Ik houd enorm van de creatieve invalshoek, en de slogan Klik uw bedrijf de wereld in vind ik schitterend gevonden!"
Onweerstaanbare tekst
In januari 2009 kwam er een nieuwe vraag. De Schrijf.be-copywriter schreef een originele e-mailing: kort en gedurfd, maar mét succes: "Er is niet veel overgebleven van mijn oorspronkelijke versie, maar dit is een heel frisse aanpak. Ik krijg direct zin om me in te schrijven! De e-mailingtekst is onweerstaanbaar, vind ik."
Vaste klant
Hendrik Rommens is een tevreden man: "Mijn project loopt als een trein. Op nog geen vijf dagen tijd hebben we 294 offerteaanvragen ontvangen, en er hebben zich al meer dan 200 installateurs aangemeld! Dit is echt een prachtig resultaat - beter dan ooit gedacht."
En Hendrik is een overtuigde klant: "Hoog tijd om onze communicatie verder uit te bouwen. Zou het mogelijk zijn om me een offerte te maken voor … ?"
Wordt vervolgd …